SUPORT

Întrebări Frecvente

Aici încercăm să răspundem întrebărilor cele mai frecvente pe care le primim de la clienţii noştri. Dacă întrebarea dumneavoastră nu îsi găseşte un răspuns aici, vă rugăm să folositi formularul de contact sau să ne contactaţi telefonic sau pe WhatsApp. Multumim!

Care este cea mai stabilă şi cea mai rezistentă masă de masaj din oferta BIOS?

Toate modelele din oferta noastră sunt la fel de rezistente şi de stabile, fiind fabricate din aceleaşi materiale. Diferenţele dintre modelele noastre sunt de greutate, confort, aspect şi funcţionalitate.

Care sunt diferenţele între modelele Confort, Arcada şi Spirit?

Modelul Confort are perna din trei secţiuni fiind dotat cu spătar rabatabil pe sistem şezlong, Arcada şi Spirit au perna din două secţiuni.

Care sunt diferenţele între modelele Arcada şi Spirit?

Modelele Arcada şi Spirit sunt practic aceeaşi masă, ele se diferenţiază doar prin design-ul plăcii de unire din capetele mesei. La modelul Arcada, placa de unire are forma unei cupole care permite maseurului să se apropie mai mult de masă când lucrează de pe scaun la capul sau la picioarele clientului.

Puteţi adăuga orificiu respirator în blatul mesei de masaj?

Nu oferim această opţiune datorită mai multor probleme care pot apărea:

1. uzura prematură a tapiţeriei în jurul orificiului respirator datorită contactului des cu tenul clienţilor şi nevoia de igienizare frecventă. Când trebuie recondiţionată secţiunea cu orificiu respirator, practic trebuie recondiţionată întreaga tapiţerie a mesei. În schimb, atunci când tetiera moale se uzează, puteţi comanda alta.

2. marginile dure ale conturului orificiului respirator devin şi mai dure în timp prin uzura buretelui din jurul orificiului respirator.

3. pentru clientele cu sâni mai mari va fi practic imposibil să ajungă cu faţa la orificiul respirator.

4. clienţii mai înalţi vor avea picioarele în afara mesei de masaj când vor sta în decubit ventral pentru că orificiul respirator reduce din lungimea mesei.

Ce avans trebuie achitat pentru o comandă?

Solicităm avans doar în cazurile în care comanda dumneavoastră include dimensiuni, finisaje sau solicitări atipice care nu se regăsesc în oferta noastră curentă.

La mesele de masaj staţionare spaţiul de depozitare este compartimentat?

La toate modelele staţionare, spaţiul de depozitare este necompartimentat. Accesul la spaţiul de depozitare se face prin două uşi batante.

Voi plasa o comandă mai mare, pot primi un discount?

Preţurile produselor noastre rămân neschimbate indiferent de mărimea comenzii. Preţurile noastre sunt setate la nivelul minim la care putem face faţă fiscalităţii, costurilor de producţie, costurilor de materii prime astfel încât să putem vinde direct către clientul final fără intermediari. Vom încerca să vă oferim un semn de apreciere pentru comanda dumneavoastră dar nu trebuie să vă aşteptaţi la discounturi procentuale. Vă mulţumim pentru înţelegere!

Unde sunt fabricate mesele dumneavoastră de masaj?

Toate mesele noastre de masaj sunt produse în atelierul nostru de lângă Topoloveni, judeţul Argeş.

Pot să achit în rate?

Momentan plata în rate nu este posibilă.

Pot să achit cu cardul bancar la livrare?

Plata cu cardul la livrare este posibilă doar pentru comenzile de mese de masaj portabile şi accesorii livrate prin curier.

Pot să achit la livrare?

Da. Excepţie fac cazurile în care vă alegeţi dumneavoastră firma de transport.

Pot să achit online?

Plata online nu este posibilă pe siteul nostru.

De ce costă atât de mult transportul pentru mesele de masaj fixe?

Mesele de masaj fixe se livrează ansamblate complet, reglate la dimensiunea minimă. Dimensiunile unui colet sunt: 190 cm lungime x 80 cm lăţimea x 60 cm înălţime. Greutatea unui colet este în medie de 50 kg. Livrarea se face prin curse dedicate de către noi în zone apropiate de atelier sau de către firme de transport grupaj. Garantăm livrarea în condiţii optime, fără deteriorări.

Trimiteţi mese de masaj fixe prin firme de curierat?

Nu. Riscul de deteriorare este foarte mare la încărcări şi descărcări pe traseu până la destinatar. Am trimis o perioadă îndelungată mese de masaj prin firme de curierat şi am întâmpinat frecvent probleme cu colete deteriorate. În marea majoritate a cazurilor, firma de curierat nu şi-a asumat răspunderea pentru deteriorare şi a preferat decizia de “ambalaj necorespunzător”. În prezent, o singură firmă de curierat mai acceptă colete voluminoase cu dimensiunile noastre, dar din start se menţionează “Expedierea se face pe riscul expeditorului.” În ultimii ani, doar în cazuri excepţionale, am trimis mese de masaj fixe prin firme de curierat la insistenţele clienţilor care aveau contracte de colaborare cu firme de curierat şi care şi-au asumat riscul de deteriorare. În aceste cazuri, solicităm plata integrală în avans şi expedierea se face pe riscul destinatarului.

Trimiteţi mese de masaj portabile prin firme de curierat?

Da. Marea majoritate a comenzilor de mese de masaj portabile se livrează prin firme de curierat.

Pot să ridic comanda de la atelier?

Sigur. Vom stabili împreună data preluării comenzii şi vă vom comunica toate informaţiile necesare.

Unde aş putea să văd produsele dumneavoastră înainte de a plasa o comandă?

Din 2015, am trecut la comerţ exclusiv online. Atunci când este posibil, vom încerca să vă punem în legătură cu un client din localitatea dumneavoastră unde veti putea observa unul sau mai multe dintre produsele noastre.

Cum pot să devin distribuitor BIOS?

Vă mulţumim pentru interesul dumneavoastră,  în prezent nu oferim parteneriate de distribuţie. Toate produsele noastre se vând direct clienţilor finali.

Am o masă de masaj BIOS mai veche, oferiţi servicii de recondiţionare?

Sigur! Vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau pe Whatsapp la 0721.415.315.

Am o masă de masaj de la un alt furnizor, oferiţi servicii de recondiţionare?

Oferim servicii de recondiţionare exclusiv pentru mesele de masaj BIOS.

Pot să comand doar un accesoriu?

Sigur!

Am nevoie rapid de comandă, pot să plătesc taxă de urgenţă?

Nu. Comenzile sunt procesate în ordinea primirii. Atunci când este posibil, încercăm să găsim soluţii pentru urgentarea comenzii dumneavoastră, dar nu solicităm niciodată taxă de urgenţă.

0